slovak | english | deutsch
úvodo násprofil spoločnostistratégia spoločnostihistória a súčasnosťvýročné správy
modernizácieopravystrojárska výrobašpecializované produkty a služby certifikáty a oprávneniakariéraaktualityreferenciekontaktyochrana osobných údajov
ŽOS Group

Stratégia spoločnosti





 

 



 
Stratégia spoločnosti.pdf



• Poslanie

1. Svoju činnosť vykonávať na vysokej profesionálnej úrovni, s dôrazom na etiku konania a ohľadom na trvalo udržateľný rozvoj, t.j. zodpovedne poskytnúť zákazníkom načas kvalitné produkty a služby  s najvyššou hodnotou, za obojstranne výhodné ceny, starostlivosť o produkty, šetrne k životnému prostrediu a neobnoviteľným zdrojom a tým si získať  ich dlhodobú dôveru.
2. Vytvárať motivačné pracovné prostredie pre zamestnancov s cieľom získavať a vychovávať  nových odborníkov vo svojej profesii pre poskytovanie profesionálnych služieb a opráv ŽKV pre našich zákazníkov a tak zabezpečiť trvalú prosperitu firmy a jej  rozvoj.
3. Prostredníctvom prosperity našej akciovej spoločnosti zhodnocovať majetok spoločnosti a uspokojovať očakávania jej akcionárov.


• Vízia

Dlhodobým cieľom - víziou ŽOS Zvolen, a.s., ako výrobcu a opravcu železničných koľajových vozidiel a strojárskej výroby je presadiť sa výrobkovo na zahraničných trhoch a zvýšiť technickú spôsobilosť o opravy a modernizácie koľajových vozidiel novej generácie západnej výroby. Týmto spôsobom zabezpečiť rast ročných tržieb na úroveň 30 mil. euro.

• Stratégia rastu na rok 2021

I. Dokončenie optimalizácie fixných nákladov za účelom zvýšenia konkurencieschopnosti spoločnosti na nových trhoch.
II. Vyvinúť obchodné aktivity najmä na zahraničných trhoch s cieľom diverzifikovať výrobu a modernizovať motorové jednotky novšej generácie pre cieľových zákazníkov.
III. Implementovať nový, moderný riadiaci a informačný systém ERP.
IV. Obnoviť výrobu a modernizáciu motorových jednotiek 813-913 a recertifikovať našu spoločnosť na príslušných autorizačných orgánoch.
V. Zabezpečovať výrobné procesy šetrne k životnému prostrediu.


• Stratégia rastu od roku 2021-22

I. Zabezpečiť personálne náhrady odchádzajúcich pracovníkov spoločnosti na kľúčových pozíciách.
II. Zvýšiť produktivitu práce a zabezpečiť EBITDA na úrovni min 10% z tržieb.
III. Technologicky a výrobne zabezpečiť diverzifikáciu výrobného programu.
IV. Uplatňovať vo svojich procesoch prevenciu znečisťovania životného prostredia, minimalizovať dopady na životné prostredie počas celého životného cyklu svojho produktu.

 

 

 

 

                                                                                     Dipl. Ing. Zdenko Lančarič

                                                                                           generálny riaditeľ